Translate

Sanatate pentru prieteni - canal YOUTUBE

joi, 23 aprilie 2015

În fiecare zi a vieţii,invăţăm, reînvăţăm

                                       

Încă învăţ

Am învăţat să spun "te rog"
Am învăţat să cer iertare
Am învăţat să zbor în vis
Am învăţat să dau crezare.
Acum, când stau şi mă gândesc
Şi-ncerc din nou să-mi amintesc
Realizez ca drumul nu e-ncheiat
Mai avem multe de-nvăţat.
Şi eu, şi tu, de fapt noi toţi
În fiecare zi a vieţii,
Învăţăm, reînvăţăm,
Să preţuim ceea ce-avem.
Priveşte soarele şi zi-mi
Dacă te-ai întrebat vreodată
De ce e el atât de cald
Cu noi toţi, lumea arogantă?
Priveşte valurile mării
Şi lasă-le să te-nconjoare,
Ascultă plânsul ploii,
Întreabă-te: Le meriţi oare?
Încă învăţ...
Mereu voi învăţa,
Să preţuiesc comori,
Şi-anume: Viaţa! 

Durerea trebuie tratată de îndată ce apare, pentru a nu prinde rădăcini; o dată cu trecerea timpului, ea sporeşte şi se transformă într-o patimă reprobabilă, o adevărată boală.
citat din 
SURSA : http://www.citatepedia.ro/


chrono12.de


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu